2012. március 7., szerda

Utazunk, vagy nem?

Írtam ugyebár, hogy nem férek hozzá a Google fiókomhoz. Ez még mai is így van. A visszaigénylő lap elküldése óta 7 nap telt el. Illetve 20 perc múlva lesz hét napja.
Nos, ahogy vártam, szépen jönnek elő a további szívások ezzel kapcsolatban.
A mai szívás, hogy a booking.com-mal foglaltunk szálást magunknak a jövő hétre. De mivel a booking.com is a gmailes e-mail címemre küldte a foglalást visszaigazoló e-mailt, ehhez sem férek hozzá.
Úgyhogy booking.com ide, ingyenes szállásfoglalás oda, most telefonálhattam Stockholmba, hogy megvannak-e a szobák.
Ahogy magamat ismerem, ha nem telefonáltam volna, a szálodában derült volna ki, hogy nincsenek meg. Amikor megvolt a visszaigazoló e-mail, akkor természetesen soha nem kellett, a világ különböző pontjain foglaltam így szállást. Mindig rendben volt. Majd most, amikor nem tudom magamat igazolni, majd most lenne vele a gond.
De nincs. Igaz megint belekerült egy ezresembe felhívni Stockholmot és kivárni, amíg a kedves hölgy kikeresi a számítógépből a foglalást. De legalább megvannak a szobák.
Úgyhogy köszönöm Google, mára is megvolt az élmény...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése