2016. november 12., szombat

Egy befejezetlen munka befejezése

Külön kategória van az interneten azoknak a képeknek, amelyek befejezetlen dolgokról készültek. Vagy elrontott dolgokról. Kevés idegesítőbb van az igényes ember számára, mint ilyesmiket látni. Hogy mik ezek? Egyszerűbb, ha mutatok egyet. Íme:
Lehet, hogy bennem van a hiba, de akármilyen tökéletes választás is volt az autónk, egy valami azért idegesített. Mégpedig az, hogy ha már az összes oszlopot feketére színezték, miért hagyták ki az utolsót? Hogy néz ez már ki?
Úgyhogy ez ellen tenni kellett valamit! Mivel Gergő barátom vérprofi ebben, őt kértem meg, hogy segítsen korrigálni. Megmondta, hol és milyen matricát vegyek, én megvettem és egy mélygarázsban, ahol 20 fok van ilyenkor is, neki is álltunk a műveletnek.
Én egy percre sem aggódtam, hogy Gergő miként oldja meg, csak nagyon kíváncsi voltam. Nem is csalódtam, mert érdekes volt figyelni, ahogyan a szakavatott kezek dolgoznak.
Trükkös, ezer szögletből és hajlatból áll az autó ezen része, de Gergő nem tudott hibázni. Nyugodtan, megfontoltan de mégis gyorsan haladt.
A matricáról annyit kell tudni, hogy 7 azaz hét év garanciát vállal rá a gyártó, ezalatt kibírja azt, amit az autó festéke kibír. Lehet például nagynyomású mosóval mosni, lehet például kefés mosóban mosni, kinn állhat a napon is. Emellett 150%-ig nyújtható, így mindenféle hajlat megoldható vele. És persze milliónyi színben van.
Ha már a görbéknél tartunk: az is nagyon idegesített, hogy a kocsi az ablakok aljáig ezüst, felette meg fekete, viszont a tükrök telibe szürkék. Ez nagyon hülyén nézett ki. (Bal oldalon már fekete, jobb oldalon még ezüst. Látványos a különbség?)
A matricázás után viszont a tükrök azon része, amely az ablak alsó széle fölé esik, szintén fekete lett. Na, így már szép! Szépen futnak a vonalak.
Amikor Gergő eltávolította a felesleges darabokat, nagyon szépen összeállt a kép. Végre nincs hiányérzetem, mert ami fekete, az fekete.
Az összkép magáért beszél. Így kellene ezeket az autókat eleve kiadni a gyárból. Ugye, milyen szépen futnak az ívek?
Szóval a kocsi eddig is vagány kis járgány volt, de ezzel meg kifejezetten gyönyörű lett. Mindez szinte fillérekből.
Köszönöm szépen Gergőnek, hogy a szombatját rám és a mániámra áldozta! Akit érdekel, annak szívesen megadom az elérhetőségét, de a jelenleg is üzemelő weboldalán is találtok szép munkákat, ide kattintva: http://www.afolias.hu/ 
(Jogi közlemény: én nem szívesen ajánlok senkit senkinek, mert ha valami rosszul sül el, akkor mindketten rám fognak haragudni. Szóval, ha én bárkit ajánlani merek, azzal tuti elégedett leszel...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése