2012. április 3., kedd

Dealextreme: extrém sokára

Van ez a Dealextreme. Azért szerettük, mert olcsón, gyorsan vásárolhattunk rajta kütyüket és nem számoltak fel szállítási díjat.
A megrendelt cucc 1-2 héten belül megérkezett.
Múlt idő.
Most átalakítottak valamit és ezzel sikerült agyonvágni a weboldalt.
Január másodikán rendeltem tőlük utoljára.
Egy hónapig semmi válasz.
Egy hónap múlva egy levél, hogy elpostázták a cuccokat.
Meg is jött a csomag.
A megrendelt 4 tételből kettő volt benne. A két legértéktelenebb.
A 15 ezres webkamera és a feleségem telefonjához a tok sehol.
Írtam nekik, kitöltöttem a reklamációs formát.
Semmi válasz.
Aztán február 22-én egy levél, hogy feladták a telefon tokot. Ma jött meg, április 3-án. 41 nap alatt. 
Április másodikán kaptam egy levelet, hogy feladták a kamerát is.
Ha az is 41 nap alatt ér ide, akkor valamikor május közepén jön meg.
Azaz a rendelést - és fizetést - követően 5 és fél hónappal.
Úgyhogy ez volt az utolsó rendelésem tőlük... 

1 megjegyzés:

  1. Kínai újév... ilyenkor nem szabad tőlük rendelni, de egyik kínai oldaltól se. :)

    VálaszTörlés