2016. február 1., hétfő

Reflexshop rossz reflexszel

Mivel egy hónapja nincs válasz, bemásolom ide, hogy okuljatok:
*****************
Tisztelt Hölgyem/Uram!

Kézhez kaptam levelüket, mely szerint teljesítették a rendelésemet.

Sajnálattal közlöm, hogy EZ NEM IGAZ!

Ha nem tartom fel Önöket, hadd osszam meg az élményemet, ami az Önök szolgáltatását igénybe véve ért!

Előzetesen annyit, hogy sokáig elégedett voltam az Önök szolgáltatásával és ez a negatív élmény egyrészt a fekete péntek miatt, másrészt a karácsonyi őrület miatt ért engem.
Azt is előre leszögezem, hogy eddig direkt nem írtam Önöknek. Hagytam, hogy a dolgok leülepedjenek és a harag elszálljon. Nameg kivártam, hogy a nagy karácsonyi hajtás végeztével legyen Önöknek is idejük elolvasni és reményeim szerint megszívelni a soraimat.

Tehát:

Korábban számos alkalommal vásároltam már Önöktől, így amikor láttam, hogy csatlakoztak a fekete péntek akcióhoz, nagyon örültem, hogy valamelyik kedvencemet esetleg olcsóbban kaphatom meg.
Az első csalódás az volt, hogy a fekete péntek akcióban alig találtam valami érdekeset. Nem volt egy igazán jó termék sem. Remélem, hogy csak én láttam úgy, hogy fekete pénteken azokat a termékeket akciózták le, amelyek nem nagyon akartak fogyni. Azért persze találtam olyasmit, ami tetszett és bár nem volt nagyon szükségem egyikre sem, akciós áron mégis megrendeltem ezeket.
Gondoltam, karácsonyra jó lesz majd.
És itt ért a második csalódás. A weboldalukon a vásárlás során az szerepelt, hogy a termékek amelyeket megrendeltem, MIND raktáron vannak. Így például a hangyafarm is (amely jelenleg is így szerepel (http://reflexshop.hu/gyereksarok/ismeretterjeszto_jatekok/world-alive-jungle-ants-hangyafarm)

A rendelésemről napokig nem kaptam visszaigazolást. A rendelésemet 2015.11.27-én 09.22.32 időpontban adtam le, november 30-án kaptam egyáltalán valami életjelet, hogy a rendelés egyáltalán beérkezett Önökhöz. Azaz 3 nap múlva...
Aztán december 04-én kaptam egy olyan levelet, miszerint "rendelésed átvehető". A levél tárgya ez. Tehát nem az, hogy "rendelésed bizonyos elemei átvehetőek", vagy hogy "rendelésed egy része átvehető", hanem hogy a rendelésem átvehető.
A levél szép hosszú. Tájékoztatnak róla, hogy a rendelést mikor és hol vehetem át és hogy milyen linkeken ellenőrizhetem azt. Aztán az alján el is köszönnek tőlem, miszerint "Üdvözlettel a Reflex csapata"

Nem tudom, hogy ebben az országban hány olyan ember van, aki ezek után tovább olvassa a levelet, de még az is lehet, hogy bennem van a hiba. Normál esetben a levelekben ezután már nincsenek lényeges részek, csak jogi dolgok, ilyesmi. Önöknél a levélben szereplő aláírás után jött a lényeg, mégpedig egy megjegyzés, miszerint "Rendelését a JungleAnts hangyafarm és a RocketWhistler kivételével átveheti 2015.12. 10-ig."
Tehát nem az egész rendelést, hanem egy részét.
Nos, az én személyes pechem valószínűleg, hogy pont a hangyafarm lett volna valakinek ajándékba. Mégpedig karácsonyra. Úgy is mondhatnám, hogy a többi cuccot csak azért rendeltem, mert már ott voltam és ha már elmegyek ezért, gondolta, hogy elhozom azokat is. Azokra nem volt igazán szükségem, a hangyafarmra viszont igen.
De ezzel természetesen nem szembesültem addig, amíg el nem mentem a boltba átvenni a termékeket.

Hadd meséljek most arról, hogy ez hogyan történt:

A boltjuk a belvárosban van, jó tömegközlekedésnél, így aki autóval megy, az meg is érdemli a sorsát. Én magam ha tehetem, kerékpárral közlekedem. Télen is. Így a boltba is biciklivel mentem. Azon a napon enyhe idő volt ugyan, de azért a biciklire fel kell öltözni. Fel is voltam. Ezért volt aztán szó szerint mellbevágó, hogy a boltba lépve nagyjából 25 fok fogadott.
Az Önök munkatársai mind rövid ujjú pólóban voltak, nekik ez a 25 fok biztosan kellemes volt.
De nekem és annak a 15-20 vevőnek aki éppen a boltba zsúfolódtunk nem volt kellemes várakozni egy fél órát bedunsztolva a kabátunkba.

Jó tanácsom az, hogy a kollégáik vegyenek fel egy pulcsit és a boltban vegyék le a fűtést 18-20 fokra. Az emberek nem feltétlenül azért idegesek, mert mind kiállhatatlan jellemű, hanem lehetséges, hogy azért, mert éppen folyik a hátukon a víz...
A kollégáik és kolléganőik egyébként nagyjából udvariasak voltak és le a kalappal, hogy a karácsonyi hajtásban a dög meleg miatt türelmetlen sok vevő ellenére is megőrizték a hidegvérüket.
Engem is megpróbáltak kiszolgálni és alig fél óráig keresték a rendelésem darabkáit. Ekkor derült ki, hogy azért nem találják, merthogy az elébb említett hangyafarm nem jött meg és januárig valószínűleg nem is fog (ezért is érdekes, hogy a mai napig miért szerepel "raktáron" megjelöléssel...).
Itt jegyzem meg, hogy diplomás környezetmérnökként (Szent István Egyetem, Gödöllő) jól ismerem a hangyák életét és nagyon jól tudom, hogy a magyarországi fajok közül télvíz idején nem nagyon lehet találni aktív bolyokat. Így aztán szerintem nagy önuralomról tettem tanúbizonyságot akkor, amikor nem szóltam semmit kolléganőjük kioktatására, miszerint idézem "Amúgy úgysem tud hangyát szerezni ilyenkor télen". Megjegyzem, hogy tudok. Persze ezt Önöknek nem kell tudnia.
Itt döntöttem úgy, hogy majd akkor veszem át a rendelésemet, ha annak minden eleme megérkezik. Erre várok a mai napig is, amikor azt közlik velem, hogy teljesítették a rendelésemet és hogy remélik, hogy elégedett vagyok.
Az már csak hab a tortán, hogy a boltban jól kiizadtam, majd mivel jól elhúzták az időmet, úgy kellett hajtsak a vasútállomásra, mint egy őrült, hogy le ne késsem a vonatomat. Talán ezért fáztam össze és lettem beteg...


Száz szónak is egy a vége: a rendelésemmel kapcsolatban tehát az alábbi élmények értek:

1. Nem igazolták vissza a rendelést, csak napok múlva;
2. Nem készítették össze, csak egy hét múlva;
3. Hibásan odabolondítottak a boltba azzal, hogy a rendelésem átvehető, miközben egy része (pontosabban a lényeges része) nem volt átvehető;
4. A boltban káosz fogadott, ideges vevőkkel és trópusi hőmérséklettel;
5. A boltban egyszer sem hangzott el, hogy sajnáljuk, ehelyett kioktattak, hogy miért nem olvastam el figyelmesebben a levelüket, amely bénán van megszerkesztve. És felvilágosítottak, hogy nem ismerem a hangyák életét...
6. Összefáztam és betegeskedtem egy hétig;
7. A rendelést máig nem kaptam meg;
8. Értesítettek róla, hogy pedig de...

Önök elégedettek lennének a szolgáltatásukkal a helyemben?
Önök jó szívvel ajánlanák bárkinek magukat ezek után?
(Mindkét kérdés költői.)


Tisztelettel:

Aláírás
****************************
Kár értük. Valamikor jó kis bolt volt ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése