2014. szeptember 17., szerda

Telenor Hipernet : hiperlassú ügyintézéssel

Vettem tegnap egy Telenor Hipernet előfizetést. Van náluk ez az egy hónapos próba, gondoltam, hogy kipróbálom a dupla SIM-es telefonomban, hátha jobban működik, mint a Telekom-féle (ami Budapesten is több helyen csak EDGE és az esetek legtöbbjében csak váltogat a telefon 3G és HSDPA között, de nem történik semmi) és minálunk Szobon SEMMILYEN net nincs rajta (a szlovákiai Helembán meg full HSDPA net van), a vonaton utazva pedig gyakorlatilag az út nagy részén csak EDGE van, szóval számomra használhatatlan.
Tehát azt gondoltam, hogy veszek most egy ilyen Telenor Hypernetet, aztán megnézzük, hátha azzal jobb a helyzet.
Pénteken rendeltem meg, most ugyebár szerda van és még mindig nincs netem.
Kezdődött ott, hogy ha interneten rendelem meg, csak akkor 30 nap a kipróbálási idő, amúgy csak 5 nap...
Ha interneten megrendelem, de átveszem valami Telenor üzletben, akkor szintén csak 5 nap a kipróbálási idő.
Csak akkor 30 nap, ha a postán keresztül szállítják ki.
De a posta nálunk csak 8-16-ig van nyitva én meg 6.50-kor megyek el a vonattal és 18.10-kor érek haza.
Pénteken érnék haza hamarabb, ha nem lenne pénteken órám...
Sakk-matt.
Emiatt egyébként a szomszédomnak, teljes felhatalmazást adtam a csomagjaim és leveleim átvételére, de ez nem jó, mert ezúttal a szerződés minden oldalát nekem kell aláírni.
Úgyhogy elkéretzkedtem a munkahelyemről és reggel 08.00-kor átvettem a csomagot, aláírtam az összes oldalt.
Megjegyzem, hogy más szolgáltatóknál a telefonos ügyfélszolgálaton felveszik a hangomat és ez alapján már indítják is a szolgáltatást...

Tovább megyek: azért nincs a mai napig internet az amúgy nagyon szép kék SIM-kártyán és a hozzá tartozó nagyon szép fekete 4G modemen, mert addig nem aktiválják a kártyát, ameddig nem érkezik vissza a szerződés aláírt eredeti példánya (!?!?!?!).
Kérdeztem, hogy ez mennyi idő, erre az ügyfélszolgálat aszongya, hogy maximum 15 nap (!!!!!!).
Természetesen sehol nincs erről információ, azaz a magamfajta hülye buherálja egy fél napot a telefont, hogy miért nem megy az a kva internet, mire végül felhívja az ügyfélszolgálatot és ott közlik, hogy ezé' ...
A Telenor 1220-as ügyfélszolgálatán végignyomkodod az összes menüt és sehol nem találsz emberre, az automata küldözget össze-vissza.
Végül a Telenor weboldalán megtalálod a +36 20 200 0000 telefonszámot, amit felhívva egy másik telefonról (jópénzért, mert ugyebár ez a telefonszám még nem él és erről amúgy sem lehet telefonálni), megkapod az információt, miszerint:
"Tessék próbálhatni, az elkövetkező két hétben valamikor egyszer csak majd működni fog..."
Megjegyzem, hogy a dupla SIM-es Sony Xperia T2 Ultrából a SIM-et kiműteni egy agyműtéttel megegyező egyszerűséggel megy, csak itt az agyműtét végbélen keresztül történik. Így a próbálgatás úgy néz ki, hogy kiműtöm a SIM-et, beműtöm a másik SIM-et, nem megy, kiműtöm a SIM-et, visszaműtöm a másik SIM-et.
És ezt kell naponta ismételgetni szorgalmasan.
Még el sem kezdődött a szolgáltatás, de egy kérdés már megfogalmazódott bennem:

Akarok én Telenoros internetet egyáltalán?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése