Írtam egy blogot arról, hogy a Húgom T-Mobile Pulse telefonja hogy ment tönkre. Itt olvasható:
http://techshit.blogter.hu/431786/t-mobile_pulse_-_rendeltetesellenes_ha_hasznalom
A végkifejlet: egy ügyes kezű műszerész megjavította, 3000, azaz háromezer forintból.
A csatlakozót kellett visszaforrasztani a helyére. A költség is ebből származott, mert a T "szakszervizében" elkeverték, így venni kellett helyette egy ugyanolyat. Ezt egyébként nem volt könnyű beszerezni, csak ezért tartott idáig.
A műszerész, Gábor a barátság jegyében megcsinálta INGYEN, nagyon köszi!
Nem ringatom magamat abba az illúzióba, hogy olyan lett, mint a gyári, nem is ezért írom a bejegyzést. Van pár gondolatom a "szakemberek" hozzáállásával kapcsolatban.
Adott ugye egy fiatal értelmiségi nő, aki merészel magának venni egy ilyen "szupertelefont". Az összes pénzéből, ezért aztán vigyáz is rá, mint a szeme fényére. Mégis kitörik a csatlakozó, és nem azért, mert szar a termék, hanem azért, mert "biztos dobálta".
Beviszi a szervizbe, ahol először is nem adnak neki ezzel egyenértékű cseretelefont, másodszor javíthatatlannak, fődarabcserésnek ítélik egy általuk megbízott, gagyi kft műhelyében. Beleturkálnak, megfeszegetik, hogy úgy tűnjön, mintha tényleg le lett volna ejtve, és innentől az eset ellenkezőjét bizonyítani esély sincs. Mivel tudják, hogy Magyarországon a kereskedelmi minőség-ellenőrzés egy kalap szar és a vevőnek esélye nincs, hogy a jogait érvényesítse, ezt meg is tehetik.
Azzal sem foglalkoznak, hogy a vevő nem hülye és van igazságérzete. Nem foglalkoznak vele, hogy a vevő tizenix éve az ügyfelük, a vevő teljes családja is tizenix éve az ügyfelük és havonta nagyjából 50-70 erest fizetnek be a kasszába nekik és ebbe nincs beleszámolva a mobilinternet, az autópálya matrica, a mobilparkolás, az esetleges upgrade készülékek.
Meg sem kérdezik, hogy a kedves vevő mit szeretne, hanem gyakorlatilag kibasszák telefonostul (már bocs a szóhasználatért, de ez volt), hogy csináljon, amit akar. Meg sem próbálnak segíteni.
Aztán kiderül, hogy a telefon mégis javítható, 3000, azaz háromezer forintból.
Mi lesz most?
Nos, a családban mostantól van egy tartaléktelefon arra az esetre, ha valakinek megint tönkremenne a csodatelefonja. Ráadásul Androidos, két mozdulat kinyomni a SIM-lockot belőle. A családban van 5 telefonszám, két mobilinternet, ezekből erre az egyre van hűségnyilatkozat. A telefonszámok hordozhatók, így még csak számot sem kell váltani.
Akkor szerintetek mi lesz most?
Semmi.
Mi lesz akkor, amikor lejár a hűségnyilatkozat? Hát onnantól máshoz fog befolyni az a havi 50-70 ezres, meg a mobilparkolás, meg az autópálya matrica, meg a mobilinternet.
Én magam még a 14 törpe részletkor lettem Westeles, 1995-ben. Leszarom a lojalitást, megyek velük.
A T is leszarta a lojalitásunkat, ugyanis...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése